Happy Birthday!

Happy Birthday SUHO!
Our loverble and affectionate leader!

透き通った水のように柔らかく澄んだ声の安定感やでんすのポーズの美しさに感銘を受けたり。

雑誌のインタビューで。
自転車に乗るときは音楽は聴かない…その瞬間に耳に入る音はそのときだけのものだから。
という答えにめちゃ感銘を受けたり。

一瞬一瞬を大切にする賢く優しいリーダー。
この一年がきらきらした瞬間の連続でありますように。

Happy Birthday to my favorite boy in the world! I love you ❤
Because Joonmyun is too attractive for his own good
笑顔とアホ顔の詰め合わせ。

Kim Jongin, forever Suho’s embarrassed son
ずっこけてるとこがサイコー。
Happy birthday EXO’s mama leader, Kim Junmyeon!
手のかかるやんちゃなこども達の面倒をいつもありがと…ママ。

朝見たらVappのメッセージが…
When ChanHun tried to surprise Suho for his b'day and broadcast secretly, but forgot about notification from vapp
ぷは。
sehun and chanyeol on a mission to surprise suho for his birthday

Sehun complained that Suho didn’t seem surprised enough the first time for his birthday so they went in again and this was bunny’s overreaction and oscar worthy performance!
やり直しを爆笑しながら見ますた。
髪の色最高やね(ブロンド大好きだったんで)(気分転換つってるが…笑)
カムバ楽しみじゃ!!